luni, 10 decembrie 2012

RECLAMA TV



                                                                    
                      
                            



Una din regulile de baza, pentru ca o reclama tv sa aiba cat mai mare impact la public, este sa se aminteasca ca acel produs a fost folosit de  o anume persoana foarte cunoscuta, sau si mai bine  reclama sa fie facuta de o persoana publica.
S-a dovedit faptul ca omul gandeste asa: daca “x” a folosit sau a mancat acel produs, inseamna ca e bun, deci il cumpar si eu.
Dar oare asta i realitatea?
Am sa l iau exemplu pe directorul  Institutului de Cercetari Alimentare, Dr. Gheorghe Mencinicopschi, care face reclama la painea SAVORIA.
Am citit un comentariu al unui articol despre aceasta reclama, in care o mamica spunea: “ daca acest renumit doctor isi asociaza imaginea cu aceasta paine, inseamna ca painea este extraordinara si de maine o voi consuma si eu, si familia mea”…………..cata ignoranta se afla in acest comentariu, exact ce spuneam mai sus, daca “x” spune ca e buna, o cumpar si eu.
Inainte sa-l credeti pe x sau y, interesati- va personal daca respectivul produs este bun, pentru ca pana una, alta, multi oameni fac reclama doar pentru bani si in plus sunt foarte multe produse proaste, dar care apar in reclame, ca fiind “ produse minune”.
E o mare diferenta sa declari  ceva in calitate de om de stiinta si cu totul altceva sa faci reclama unui produs.
Vrand sa stiu cat mai multe despre painea Savoria, am aflat de fapt ca premixul pentru aceasta paine vine in containere de cate 200 kg din U.E.si contine amelioratori la greu.Nu cred ca in zilele noastre am mai putea gasi paine fara amelioratori( cu mici exceptii, in cateva fabrici din Ardeal).
Mai ingrijorator este faptul ca se combina diferite tipuri de amelioratori pentru a corecta o serie de probleme ale fainurilor ( ameliorator pentru volum, ameliorator pentru prospetime, ameliorator pentru elasticitate, ameliorator pentru feliere mai usoara, ameliorator pentru coaja crocanta/moale etc).
In plus fatza de asta, de ce ar trebui sa credem fara sa cercetam, in vorbele unui doctor, fie el si director la Institutul de Cercetari  Alimentare, cand de fapt ar trebui sa vedem ce mananca cel care ne indeamna sa mancam sanatos.
La inceputul articolului se afla o poza aparuta intr-un ziar cu cosul de cumparaturi al acestui doctor, unde vedem o casoleta cu trei cotlete de porc si inca o casoleta cu carne de pui, desi cu totii stim cum sunt crescute animalele, a caror carne ajunge in supermarketurile noastre.
Si atunci, cred ca cel mai bine ar fi sa nu credem pe nimeni, inainte de a ne informa despre  fiecare produs in parte, caruia i se face reclama asidua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu