Una din
regulile de baza, pentru ca o reclama tv sa aiba cat mai mare impact la public,
este sa se aminteasca ca acel produs a fost folosit de o anume persoana foarte cunoscuta, sau si mai
bine reclama sa fie facuta de o persoana
publica.
S-a dovedit
faptul ca omul gandeste asa: daca “x” a folosit sau a mancat acel produs,
inseamna ca e bun, deci il cumpar si eu.
Dar oare
asta i realitatea?
Am sa l iau
exemplu pe directorul Institutului de
Cercetari Alimentare, Dr. Gheorghe Mencinicopschi, care face reclama la painea
SAVORIA.
Am citit un
comentariu al unui articol despre aceasta reclama, in care o mamica spunea: “
daca acest renumit doctor isi asociaza imaginea cu aceasta paine, inseamna ca
painea este extraordinara si de maine o voi consuma si eu, si familia mea”…………..cata
ignoranta se afla in acest comentariu, exact ce spuneam mai sus, daca “x” spune
ca e buna, o cumpar si eu.
Inainte sa-l
credeti pe x sau y, interesati- va personal daca respectivul produs este bun,
pentru ca pana una, alta, multi oameni fac reclama doar pentru bani si in plus
sunt foarte multe produse proaste, dar care apar in reclame, ca fiind “ produse
minune”.
E o mare
diferenta sa declari ceva in calitate de
om de stiinta si cu totul altceva sa faci reclama unui produs.
Vrand sa
stiu cat mai multe despre painea Savoria, am aflat de fapt ca premixul pentru
aceasta paine vine in containere de cate 200 kg din U.E.si contine amelioratori
la greu.Nu cred ca in zilele noastre am mai putea gasi paine fara amelioratori(
cu mici exceptii, in cateva fabrici din Ardeal).
Mai
ingrijorator este faptul ca se combina diferite tipuri de amelioratori pentru a
corecta o serie de probleme ale fainurilor ( ameliorator pentru volum,
ameliorator pentru prospetime, ameliorator pentru elasticitate, ameliorator
pentru feliere mai usoara, ameliorator pentru coaja crocanta/moale etc).
In plus
fatza de asta, de ce ar trebui sa credem fara sa cercetam, in vorbele unui
doctor, fie el si director la Institutul de Cercetari Alimentare, cand de fapt ar trebui sa vedem
ce mananca cel care ne indeamna sa mancam sanatos.
La inceputul
articolului se afla o poza aparuta intr-un ziar cu cosul de cumparaturi al
acestui doctor, unde vedem o casoleta cu trei cotlete de porc si inca o
casoleta cu carne de pui, desi cu totii stim cum sunt crescute animalele, a
caror carne ajunge in supermarketurile noastre.
Si atunci,
cred ca cel mai bine ar fi sa nu credem pe nimeni, inainte de a ne informa
despre fiecare produs in parte, caruia i
se face reclama asidua.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu